„Die Ordnung und das Chaos"

Mit der Vernissage am Abend des 25. Mai 2022 starten wir unsere Ausstellung

"Die Ordnung und das Chaos"

Zusammen mit dem Kunstverein Bad Dürkheim konnten wir die Ausstellung organisieren und auch inhaltlich haben wir zusammen das Thema erarbeitet. Es stellen nun Mitglieder des Kunstvereins Bad Dürkheim zusammen mit Mosaikkünstlern aus aller Welt Werke aus Malerei, Zeichnung, Objektkunst und Mosaikkunst aus.
Die Ausstellung war bezüglich der Mosaike international ausgeschrieben und wurde ebenfalls international juriert. Auch die Werke der Kunstverein-Mitglieder sind juriert.

Renée Malaval, Frankreich
Joanna Kessel, England
Sé van Weert, Niederlande
Gisela und Henning Bauer, Deutschland
Zu den JurorInnen

Es werden an der Vernissage auch Preise vergeben für die ersten drei Mosaike mit der besten Jury-Bewertung. Auch die Besucher können bis Sonntag ihre Lieblingswerke bewerten. Der Publikumspreis wird am Sonntag 15.00 Uhr bekanntgegeben.

Ein Katalog zur Ausstellung ist erhältlich.

Die Vernissage beginnt um 18.00 Uhr im großen Saal der Burgkirche in Bad Dürkheim.

Adresse:
Prot. Burgkirche
Leininger Str. 19
67098 Bad Dürkheim

Es gilt die aktuelle Corona-Richtlinie.
Testen vor Ort ist möglich.

_ _

Exhibition "Order & Chaos"

With the vernissage on the evening of 25 May 2022, we will launch our exhibition

"Order and Chaos - Culture & Patterns from a Contemporary Perspective"

Together with the Kunstverein Bad Dürkheim, we were able to organise the exhibition and we also worked out the content of the theme together. Members of the Bad Dürkheim Art Association together with mosaic artists from all over the world are now exhibiting works of painting, drawing, object art and mosaic art.
The exhibition was put out to international tender with regard to mosaics and was also juried internationally. The works of the Kunstverein members were also juried.

Domo e.V. was able to win the following jurors for the judging:

Britta Kuth, Germany
Joanna Kessel, England
Sé van Weert, Netherlands
Gisela and Henning Bauer, Germany
Link to the jurors

Prizes will also be awarded at the vernissage for the first three mosaics with the best jury rating. Visitors can also rate their favourite works until Sunday. The public prize will be announced at 3 pm on Sunday.
A catalogue of the exhibition is available.
The vernissage begins at 6.00 pm in the large hall of the Burgkirche in Bad Dürkheim.

Address:
Prot. castle church "Burgkirche"
Leininger Str. 19
67098 Bad Dürkheim

The current Corona policy applies.
Testing on site is possible.